wtorek, 6 marca 2012

Kolczyki od Aurinki :)

Ostatnio pokazywałam, jakie cudowności dostałam i kupiłam od Nessy, 
dziś pora na kolczyki, które wygrałam w Optymistycznym Konkursie zorganizowanym przez Aurinkę.

Kim jest Aurinka?
To dziewczyna, która tworzy prześliczną biżuterię ze szklanych koralików crackle, szklanych perełek, koralików powlekanych, elementów metalowych i całej sterty innych piękności. 
Polecam zajrzeć na jej bloga i profil na FB :)

Optymistyczny Konkurs polegał na podaniu trzech ulubionych piosenek w kategoriach: najbardziej optymistyczna polska piosenka, najbardziej optymistyczna zagraniczna piosenka, świąteczna piosenka, która również nastraja nas wszystkich optymistycznie.
 Nie mogłam nie wziąć udziału w tej zabawie! :)

Moje typy to piosenki, które uwielbiam i któe zawsze poprawią mój nastrój:

polska piosenka: Anna Maria Jopek - Joszko Broda

zagraniczna piosenka: z filmu Babe, świnka z klasą - If I had words

świąteczna piosenka: w wykonaniu Glee - Deck of the Rooftop

14. lutego dostałam od Aurinki wiadomość, że jedna z moich piosenek spodobała jej się i w nagrodę dostanę 3 pary kolczyków w wybranych przeze mnie kolorach!
Moja radość nie miała granic. Jej apogeum nadeszło, gdy odebrałam od listonosza paczuszkę, a niej...
 
 
 

Kolczyki są piękne!
I choć przecież sama robię biżuterię, zachwycam się nimi szczerze za każdym razem, gdy na nie spojrzę - dotykam, podziwiam, cieszę oko i serduszko :)

Dziękuję pięknie Aurince za tę wielką radość! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz