To już trzecia edycja mojej listy 104 filmów oglądanych w ciągu roku!
Tutaj możecie znaleźć genezę cyklu, słowo wstępu i listę filmów z 2011: #104filmy 2011,
a tutaj listę z zeszłego roku: #104filmy 2012.
Tutaj możecie znaleźć genezę cyklu, słowo wstępu i listę filmów z 2011: #104filmy 2011,
a tutaj listę z zeszłego roku: #104filmy 2012.
A listę większości filmów i seriali, które obejrzałam wcześniej, oraz tych, które chcę obejrzeć, można podejrzeć na moim profilu na Filmwebie.
Bo my po prostu lubimy oglądać filmy. :)
Legenda:
- Każdy film został przeze mnie oceniony [w skali 1 - 10] wg mojego odczucia po obejrzeniu filmu;
- Filmy oceniane są "w swojej kategorii" - 7 dane bajce nie równa się 7 dla sensacji;
- Filmy przedstawiam w grupach wg przyznanej przeze mnie oceny;
- Filmy w grupach będą dopisywane wg kolejności oglądania [najdawniej oglądane - na początku grupy], a kolorem oznaczę filmy oglądane od ostatniej aktualizacji;
- Film umieszczony w nawiasie jest oglądany po raz co najmniej drugi i nie jest wliczany do średniej;
Filmy
Filmy ocenione na 10 pkt.:
- -
Filmy ocenione na 9 pkt.:
- Paperman
- (Za jakie grzechy)
- (Autostopem przez galaktykę)
- (Hancock)
- Iluzja
- (Epoka lodowcowa)
- (Epoka lodowcowa 2)
- (To właśnie miłość)
Filmy ocenione na 8 pkt.:
- Połów szczęścia w Jemenie
- (Igrzyska śmierci)
- (Gamer)
- Noc w muzeum 2
- (Iron man)
- Prawo Bronksu
- Niepamięć
- (Jestem legendą)
- Iron man 3
- (Ślubne wojny)
- (Jumper)
- Szybcy i wściekli 6
- (HP i Czara Ognia)
- (HP i Kamień Filozoficzny)
- Django
- (Diabeł ubiera się u Prady)
- Krudowie
- Millerowie
- (HP i Insygnia Świerci II)
- (Avatar)
- Wielki Gatsby
- Thor: Mroczny świat
- Marvel One-Shot: The Consultant
- Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia
Filmy ocenione na 7 pkt.:
- Królewna Śnieżka i łowca
- Sex story
- Człowiek roku
- (W chmurach)
- Do diabła z miłością
- Larry Crowne - uśmiech losu
- Operacja Argo
- Looper - pętla czasu
- Edison
- Marvel one-shot: Item 47
- Salt
- Żelazna dama
- Protektor /(Safe)
- Przed świtem 2
- John Carter
- Transfer
- Fantastyczna czwórka
- (Transporter 2)
- (Oświadczyny po irlandzku)
- (Faceci w czerni 3)
- Bad boys
- Mania wielkości
- (HP i więzień Azkabanu)
- Uniwersytet potworny
- RED
- Z ust do ust
- 28 dni
- Kolor zbrodni
- Labirynt
- Gra Endera
- Marvel One-Shot: Agent Carter
- Marvel One-Shot: Thor's hammer
- Niezniszczalny
- Kobieta w klatce
- Słodka zemsta
- (Burleska)
- Miasto cieni
- Tak to się teraz robi
- Królewna Śnieżka
- Dwoje do poprawki
- Kot w butach
- Księżniczka i żołnierz
- Aniołki Charlie'ego: Zawrotna szybkość
- Szklana pułapka 5
- Hitman
- Dredd
- Dorwać gringo
- Randka w ciemno
- Och, Karol 2
- Turysta
- (Dziewczyna z Alabamy)
- Kac Vegas 3
- Chór
- Asterix i Obelix: W służbie jej królewskiej mości
- RED 2
- Elizjum
- Metro strachu
- (Uczeń czarnoksiężnika)
- Intruz
- Listy do M.
- Parker
- Koliber
- Krokodyl Dundee
- Wolverine
- (Bibliotekarz III)
- Zamki na lodzie
Filmy ocenione na 5 pkt.:
Filmy ocenione na 4 pkt.:
Filmy ocenione na 3 pkt.:
- Wieczór panieński
- Poradnik pozytywnego myślenia
- Kod dostępu
- Skąd wiesz?
- 2012
- Totalna magia
- Riddick
- Dwóch Jake'ów
- Tost. Historia chłopięcego głodu
- Szkoła stewardes
- Pitch Perfect
- Elf
- Druhny
- Wielkie kino
Suma obejrzanych filmów:
112 filmów
W tym filmów obejrzanych po raz pierwszy:
86 filmy
obejrzanych w ciągu 52 tygodni
Średnia:
wszystkich filmów: 2,15[film/tydzień]
nowych filmów: 1,65 [film/tydzień]
Seriale
Oglądam. Różne. Niektóre trochę z przyzwyczajenia, większość - bo strasznie mnie ciekawi, co będzie działo się dalej.
Lista seriali, które zaczęłam oglądać w zeszłym bądź bieżącym roku:
Lista seriali, które zaczęłam oglądać w zeszłym bądź bieżącym roku:
- Californication (obejrzałam w tym roku 7 odcinków) - gdy wznowiono serial, obejrzałam 7 z bodajże 13 odcinków. Niestety ten siódmy odcinek dość mocno mnie zniechęcił i przez kilka miesięcy nie mogłam się zmusić, by dokończyć sezon...
- How I Met Your Mother (24 odcinki w tym roku) - cały czas czekałam z niecierpliwością na rozwiązanie zagadki. Teraz już wiem, kto jest tajemniczą matką. Ale to, co zrobiono w 9. sezonie jest przerażające i bardzo cieszy mnie zbliżający się koniec serialu!
- The Big Bang Theory (24 odcinki w tym roku) - niezmiennie uwielbiam! :)
- Bones - nie obejrzałam w tym roku ani jednego(!) odcinka... :(
- Glee (20 odcinków w tym roku)- wciągnęło i nie chce puścić, choć czuję spadek formy.
- Jess i chłopaki (New girl) (24 odcinki w tym roku) - uwielbiam Zooey! Co prawda czasami przerasta mnie abstrakcja tego, co dzieje się u tych ludków, mimo to z przyjemnością oglądam kolejne odcinki :)
- 2 broke girls (24 odcinki w tym roku) - uwielbiam teksty Max! Serial ma wzloty i upadki, ale średnią utrzymuje dobrą! :)
- Psych (14 odcinki w tym roku) - zostałam sama na placu boju, jeśli chodzi o ten serial, ale każdy nowy odcinek cieszy tak samo :)
- Doctor who - mój entuzjazm osłabł dość mocno - nie obejrzałam w tym roku ani jednego odcinka, ale mam silne postanowienie poprawy :)
- Dwóch i pół (82 odcinki! w tym roku) - to jeden z tegorocznych wyników serialowych, który odrobinę mnie przerasta, ale wcale nie było czuć, że to były aż 82 odcinki...
- Słodkie kłamstewka - jakoś nie mogę wrócić do tego serialu, co spowodowało, że to trzeci serial na liście, którego nie oglądałam w tym roku nawet przez 5 minut...
- Mentalista (51 odcinków w tym roku) - początkowo oglądałam ten serial sama, ale P. dał się wciągnąć i teraz oglądamy go tylko razem, by żadne z nas nie wybiegło za bardzo do przodu ;)
- Mad Men (45 odcinków w tym roku) - zaczęłam oglądać w lipcu i cały czas powolutku się "wdrażam" - niby wabi i nęci, a jednak zawsze znajdowałam sobie coś ciekawszego do obejrzenia
- Suits (38 odcinków w tym roku) - zakochałam się będąc w połowie pierwszego odcinka i z bólem serca odkryłam, że jest tylko 38 odcinków - czekam na kontynuację!
- Orange is the new black (3 odcinki w tym roku) - obejrzałam tylko 3 odcinki, ale sama nie wiem, dlaczego nie więcej - wszystko przede mną!
- Marvel's agents of S.H.I.E.L.D (3 odcinki w tym roku) - uwielbiam filmy na podstawie komiksów Marvela, ale ten serial mnie zawiódł. Nie stracił jeszcze wszystkich szans, więc jest spore prawdopodobieństwo, że do niego powrócę :)
- Zapiski młodego lekarza (A Young Doctor's Notebook) (5 odcinków w tym roku) - ciężki jest ten serial, przynajmniej wg mnie, ale odcinki są krótkie i nie boli aż tak bardzo ;)
- Dexter (96 odcinków!! w tym roku) - nie sądziłam, że ten serial pojawi się na mojej liście kiedykolwiek! A tu niespodzianka! I to w dodatku obejrzałam całość, czyli 96 odcinków!
- Chirurdzy (240 odcinków!!! w tym roku) - celowo ten serial zostawiłam na koniec zestawienia. W lutym obejrzałam całkowicie przypadkowo jeden z wtedy aktualnych odcinków i... zakochałam się po uszy! Nie mogłam się oderwać od ekranu, odcinki leciały hurtowo... Był moment, w którym siłą powstrzymywałam się przed obejrzeniem kolejnego, bo nie chciałam, by zbyt szybko się skończyły... Aż w końcu pękłam, szybciutko wyczerpałam zapasy i teraz muszę czekać na każdy kolejny odcinek. Oczekiwanie umilają mi wcześniejsze epizody, dlatego sumarycznie obejrzałam ich więcej, niż powstało (wypuszczono 208 odcinków :))
Suma obejrzanych odcinków seriali:
700 odcinków
700 odcinków
obejrzanych w ciągu 52 tygodni
Średnia:
13,46 [odcinków/tydzień]
1,92 [odcinków/dzień]
Seriale, których oglądanie kontynuowałam:
8 seriali
Seriale, do których oglądania nie wróciłam w tym roku:
3 seriale
Seriale, których oglądanie rozpoczęłam w tym roku:
8 seriali
ostatnia edycja:
02.01.2014
"Druhny" mniej niż "Och, Karol 2"? A taki mają dobry PR...
OdpowiedzUsuńZ bólem serca to przyznaję, ale "Och, Karol 2" było mniej tragiczne...
Usuń