Informację o tym, jakie filmy i seriale lubimy oglądać, dlaczego akurat 104 filmy oraz pełną listę filmów obejrzanych w 2011 roku możecie znaleźć tutaj:
#104filmy 2011
Najważniejsze z tego wszystkiego jest to, że:
lubimy oglądać filmy!
#104filmy 2011
Najważniejsze z tego wszystkiego jest to, że:
lubimy oglądać filmy!
Listę większości filmów, które obejrzałam wcześniej, oraz tych, które chcę obejrzeć, można podejrzeć na moim profilu na Filmwebie.
Legenda:
- Każdy film został przeze mnie oceniony [w skali 1 - 10] wg mojego, sukiebtywnego odczucia po obejrzeniu filmu;
- Filmy oceniane są "w swojej kategorii" - 7 dane bajce nie równa się 7 dla sensacji;
- Filmy przedstawiam w grupach wg przyznanej przeze mnie oceny;
Filmy
Suma filmów obejrzanych po raz pierwszy:
94 filmy
obejrzanych w ciągu 52 tygodni
Seriale
Wraz z upływem kolejnych miesięcy roku lista oglądanych seriali zmieniła się dość znaczenie w stosunku do zeszłego roku (w nawiasie liczba odcinków obejrzanych w tym roku).
Filmy ocenione na 10 pkt.:
- Nietykalni
- Sherlock Holmes: Gra cieni
- Dzień z życia
- Avengers 3D
- Służące
- Mroczny Rycerz powstaje
Filmy ocenione na 8 pkt.:
- Fame
- Annie Leibovitz: Życie w obiektywie
- Pół na pół (50/50)
- Glee: The 3D Concert Movie
- Merida Waleczna
- Skyfall
- Niezniszczalni 2
- Kupiliśmy zoo
- Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów
- A Very Harold & Kumar 3D Christmas
- Jeden dzień
- Pachnidło: Historia mordercy
- Igrzyska śmierci
- The Bourne Identity
- The Bourne Supremacy
- The Bourne Ultimatum
- Tańczący z wilkami
- Kod Merkury
- Kocha, lubi, szanuje
- Wyścig z czasem
- Ja, robot
- Pan życia i śmierci
- Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
- Strasznie głośno, niesamowicie blisko
- Plan doskonały
- Prawdziwe męstwo
- Listy do Julii
- Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach
- Australia
Filmy ocenione na 7 pkt.:
- Giganci ze stali
- Heartbreaker: licencja na uwodzenie
- Szefowie wrogowie
- Miasto złodziei
- Robin Hood
- Sucker Punch
- 28 dni później
- Przygoda na Antarktydzie
- Patrol
- Madagaskar 3
- Przeczucie
- Faceci w czerni 3
- Mój tydzień z Marilyn
- Mroczne cienie
- Gniew tytanów
- Jak urodzić i nie zwariować
- American Pie: Zjazd absolwentów
- The Hurt Locker. W pułapce wojny
- Władcy umysłów
- Incredible Hulk
- Mechanik: Prawo zemsty
- Transporter 3
- Kod nieśmiertelności
- Geneza planety małp
- Thor
- Shrek forever
- Safe house
- Moneyball
- Millenium: mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
- Gnomeo i Julia
- Potęga strachu
- John Rambo
- Znaki
- Do szpiku kości
- Cud na 34. ulicy
- Kandydat
- Hulk
- Mission: Impossible - Ghost protocol
Filmy ocenione na 6 pkt.:
- Kobiety
- Bibliotekarz: Tajemnica włóczni
- Bibliotekarz II: Tajemnice kopalni króla Salomona
- Bibliotekarz III: Klątwa kielicha Judasza
- Dziewczyna z Alabamy
- Saga "Zmierzch": Przed świtem. Część 1
- Faceci od kuchni
- Zamiana ciał
- Ghost Rider
- Dzień dobry TV
- Jak ona to robi?
- Inwazja: bitwa o Los Angeles
- Zapowiedź
- Polowanie na czarownice
- Jane Eyre
- Zanim odejdą wody
Filmy ocenione na 5 pkt.:
- Koriolan
- Underworld: Przebudzenie
- Drive
- Dziedzic maski
Filmy ocenione na 4 pkt.:
- Dyktator
Suma filmów obejrzanych po raz pierwszy:
obejrzanych w ciągu 52 tygodni
Średnia:
1,80 [film/tydzień] Seriale
- Gossip Girl (24) - zakończony
- Californication (12) - przerwa z odcinkach do stycznia...!
- Dr House (14) - niestety zakończony :(
- How I Met Your Mother (23) - nadal z niecierpliwością czekam na rozwiązanie zagadki!
- The Big Bang Theory (24) - uwielbiam! :D
- Joan z Arkadii (17) - dokończyłam oglądanie drugiej serii
- Bones (?) - oglądam przypadkowo, niektóre odcinki,
- Glee (23) - cały czas oglądam!
- Pingwiny z Madagaskaru (?) - uwielbiamy! :)
- Psych (95) - od maja trwa przerwa...
- Jane by Desing (18) - niestety serial zakończono po kilku odcinkach :(
- Dwóch i pół (152) - rozpoczęłam oglądanie w listopadzie i idę jak burza!
- Jess i chłopaki (35) - uwielbiam Zooey!
- 2 broke girls (36) - Max i Carol - kocham!
- Doctor who (15) - obejrzałam jak na razie pierwszy sezon :)
- Słodkie kłamstewka (16) - troszkę ciężko mi się go ogląda, ale co jakiś czas obejrzę
504 odcinki
obejrzane w ciągu 52 tygodni
Średnia to:
9,69 [odcinków/tydzień]
ostatnia edycja:
24.01.2013
Podoba mi się, że oddzielasz oceny - w sensie, że nie porównujesz np bajki do sensacji. Też tak robię, ale z tego, co się zorientowałam, wielu nie potrafi ogarnąć, że tak można.
OdpowiedzUsuńMnie wydaje się to naturalne - gatunek gatunkowi nierówny :)
Usuń