sobota, 4 stycznia 2014

Poświątecznie

Witajcie w kolejnym, nowym roku! :)
Wypoczęliście już po sylwestrowo-noworocznych szaleństwach?

Chciałabym wrócić na chwilę do Świąt, które każdy z nas może już tylko powspominać. Na wspomnienia najlepsze są... prezenty! Ja właśnie o tym :)
Jakie prezenty wręczyliście najbliższym? Kupiliście gotowe w sklepie, zrobiliście sami, czy może zamówiliście przedmioty ręcznie robione?

Ja w tym roku do ostatniej przedświątecznej nocy pracowałam nad własnoręcznie robionymi prezentami. Część była dla mojej rodziny. 
Na przykład duża skrzynka dla mojej siostry, Kasi - by w końcu wszystkie jej motki, wełny i druty miały swoje miejsce. Możecie zobaczyć ją tutaj :).
Pudełko-książka dla mojej siostrzenicy, Asi - w delikatne różyczki i z nutkami, bo kocha muzykę! Więcej zdjęć (za kilka dni) znajdziecie tutaj.
 
Dla Mamy zrobiłam bransoletkę, co do której miałam bardzo dokładne wytyczne - ma wyglądać tak! I do tego dołączone było zdjęcie :) Więcej fotek (również pierwowzoru) możecie obejrzeć tutaj.

Wykonałam też prezenty dla bliskich osób moich znajomych.
Dla Mamy Agaty komplet z kociakami. Chcecie zobaczyć więcej? Zapraszam tutaj!
Dla Ani, przyjaciółki Marty, wykonałam pudełeczko w różyczki. Zdjęcia tej ślicznotki znajdziecie dokładnie tutaj!
Dla Ani, dziewczyny Marka, powstała słoweńska biżuteria! :) Fotki w większej ilości do obejrzenia tutaj :)

Okazało się, że jednak byłam w tyk roku grzeczna! Skąd wiem? Ponieważ dostałam wspaniały prezent od św. Mikołaja (wręczony rękoma mojego Piotrka :)) - piękny, cudowny, wspaniały... namiot bezcieniowy! I do tego dwie lampki halogenowe! Nareszcie będę mogła robić zdjęcia biżuterii o każdej porze dnia i nocy :) Cudność, prawda? Ja jestem zachwycona!
By wypróbować namiot, zrobiłam fotki biżuterii, która powstała odrobinę przypadkiem - bransoletkę z koralików shamballa przygarnęła moja Mama... (Więcej zdjęć tutaj!)
a te bransoletki trafiły jako mały, niespodziewany prezent do pewnej bliskiej mi osóbki :)
 Takie zdjęcia robi moje maleństwo! 

Co o tym wszystkim myślicie?
Co Wy ciekawego znaleźliście pod choinką? :)

4 komentarze:

  1. też takie robię. szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię! Tyle prezentów własnoręcznie zrobionych. Mi się nie udało z braku czasu. Ale przede mna 11 m-cy czasu, więc może uda mi się w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, jak tego dokonałam! :) Trzymam kciuki za przyszłoroczne prezenty ;)

      Usuń