poniedziałek, 8 marca 2010

Na początek kolejnego tygodnia, w oczekiwaniu na wiosnę

"Optymista, to taki człowiek, który znalazłszy się po uszy w gównie nie upada na duchu, tylko wesoło i zadziornie bulgocze"

Nie jestem optymistką (ten cytat po prostu strasznie mi się podoba). Jestem raczej nadziejomanką i osobą wierzącą w to, "że będzie dobrze, bo musi!"

Siedzę właśnie w notatkach i w ten sposób podejmuję walkę, by było dobrze, bo musi...
Oczywiście uwierzyć nie mogę, że od prawie 30 minut jest już poniedziałek i że nie zrobiłam wielu rzeczy, które chciałam. :)
Mimo wszystko chciałabym, by dzisiejszy poniedziałek okazał się dobrym dniem.
Może tak - oby Dzień Kobiet był dla nas wszystkich Dobrym Dniem! :)

Czego sobie i Wam wszystkim życzę!

1 komentarz:

  1. Oby był dobry :) Tobie też tego życzę. I nie tylko poniedziałek. Niech zacznie cały dobry, nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń