poniedziałek, 21 marca 2011

Chwilowa cisza

Na blogu i w moim tworzeniu nastąpił chwilowy zastój, jednak wcale nie z mojej ochoty [a raczej jej braku], a z winy Poczty Polskiej, której opieszałość w ostatnich dniach doprowadzała mnie do pasji!
Koraliki, których spodziewałam się najdalej w zeszłą środę - dotarły dziś.
Koraliki te zamówione zostały dla ^felice i ^jenny, które po obejrzeniu na blip'ie i pewnie tu, na blogu, zdjęć kolczyków, które zrobiłam dla ^kerri, postanowiły u mnie coś zamówić. :)
Po długim wybieraniu i zastanawianiu się - dokonałyśmy zakupów i dziś mogę brać się do pracy, której wyniki mam nadzieję niedługo tu pokazać! Proszę oczekiwać.

Nie sposób nie wspomnieć również o dzisiejszym, wyjątkowym dniu - 
Dziś Pierwszy Dzień Wiosny!!
(zdjęcie znalezione przez google pod hasłem "wiosna" :))

Upragniona, wyczekiwania, utęskniona...
nareszcie jest!
Przebłyski były widoczne już dawno, jednak Zima nie dawała za wygraną.
I choć pogoda nie wszędzie jest stricte wiosenna, to mocno trzymam za Panią Wiosnę kciuki i cieszę się prawdziwie wiosennym słońcem! :)
A skoro Wiosna, to i piosenka, która zawsze kojarzy mi się ze słońcem, ciepłem, delikatnym śpiewem ptaków i zupełnie innym powietrzem...

Marek Grechuta - Wiosna, ach, to Ty!

Oby najbliższe dni wypełnione były coraz cieplejszymi promieniami słońca! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz