wtorek, 14 czerwca 2011

Zmiany, zmiany, zmiany...

Zmiany, o których pisałam w poprzednim poście, zostały dokonane.
Powstał nowy, czysto handmade'owy blog:
na który serdecznie zapraszam!
Będą tam prezentowane wszystkie przedmioty, które uda mi się zrobić - moje kolczykowanie, decoupage i wszystko inne, co stworzę :)
Ten blog stanie się troszkę bardziej osobisty, choć będę pokazywać "zajawki" zachęcające do zajrzenia na drugiego bloga.
Wszystkie posty na tym blogu, które pokazywały moje handmade, zostały wyeksportowane na drugiego bloga, a to, co zostało tutaj, zedytowałam i zrobiłam odsyłacze.

Dlaczego tak?
Doszłam do wniosku, że osoby wchodzące do mnie, by pooglądać handmade, w większości nie mają ochoty czytać moich osobistych wynurzeń, czy marudzeń i to było wg mnie najlepsze wyjście.

Przy okazji zapraszam do przejrzenia i skomentowania dwóch ostatnich, najnowszych postów, które pojawiły się na Roccka tworzy:

(Kliknij w nagłówek nad zdjęciem, by przejść do posta)

Filcaki w błękicie dla ochłody 

 Kolejne filcowe kolczyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz