sobota, 4 września 2010

Moje 10 'to lubię' :)

Karolka zaprosiła mnie do zabawy w "lubię".
Bardzo chętnie się przyłączę! :)

Lubię:
1. Czekoladę! Pod każdą postacią! I właściwie każdy jej rodzaj. :)
2. Dni, kiedy nie muszę się niczym martwić i mogę robić to, co najbardziej lubię.
3. Grzebać w koralikach i robić biżu. Wychodzi mi to czasem lepiej, czasem gorzej, ale odpręża mnie to. :)
4. Spacerować! Byleby mieć z kim! :)
5. Słuchać mojej ulubionej muzyki, tzw. smętów, które dodają mi sił i optymizmu.
6. Gdy ktoś mi robi zdjęcia :) Nie jestem fotogeniczna, ale uwielbiam mieć sterty swoich zdjęć ;)
7. Swoją samotność. Gdy mogę się zamknąć przed światem, założyć słuchawki i udawać, że mnie nie ma :)
8. Kontakt z ludźmi. Nie jestem imprezowa, klubowa, pubowa itd., ale lubię spędzać czas z ludźmi, których kocham! <3
9. Słuchać innych - tego, co mają do opowiedzenia, przekazania...
10. Wracać do domu, tego prawdziwego, rodzinnego domu w Żerkowie.

Pewnie pominęłam wiele rzeczy, które zazwyczaj przyszłyby mi do głowy, ale - w tej chwili to jest moje TOP10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz