niedziela, 8 stycznia 2012

Syndrom zapętlenia jednego utworu

Rzadko dopada mnie taka faza, by słuchać jednej piosenki kilkukrotnie w krótkim czasie.
Syndrom Zapętlenia Jednego Utworu, tzw. #szju zaczął działać bardzo nieśmiało wczoraj.
Dziś opanował mnie na dobre.

A o jaką piosenkę chodzi?
Gotye - "Somebody That I Used To Know..."


Przesłuchałam całą płytę zespołu Gotye i niestety poza tą jedną piosenką nie znalazłam dla siebie nic ciekawego.

A moje #szju zostało zapoczątkowane tym coverem powyższej piosenki, który to nakłonił mnie do przesłuchania oryginału.
I nie wiem teraz, która wersja jest lepsza, bo obydwie są na swój sposób niesamowite i niepowtarzalne.


Przy okazji zapraszam na mojego bloga HandMade, gdzie pojawiło się kilka nowości i takie tam ;)
 

1 komentarz:

  1. Nic nie znalazłaś fajnego na płycie? Ja za to już teraz mam kilka piosenek które mi się podobają :) Zachęcam do ponownego przesłuchania to może jednak coś się spodoba :)
    A Somebody u mnie też jest na szju :D

    OdpowiedzUsuń