niedziela, 29 stycznia 2012

Ulubiony kolor

Dziś tak szybciutko, prawie na ostatni moment...

Art - Piaskownica zorganizowała FotoGrę.


Zadanie polega na zrobieniu zdjęcia swojego ulubionego koloru.

Szukałam długo. Chodziłam po mieszkaniu, kombinowałam, wymyślałam...
Jeszcze więcej było kombinacji, bya aparat odpowiednio uchwycił to, co chcę pokazać.
Nie udawało się dość długo. Już zrezygnowałam.
Prawie.
Prawie stanowi wielką różnicę.
Pamiętając, że termin jest do dzisiaj, cały czas miałam w głowie "wykombinuj coś!".
No, i wykombinowałam :)

Niekoniecznie jest to mój ulubiony kolor - bo w sumie nie mam takiego NAJ. Kiedyś uwielbiałam zielony, a teraz... lubię każdy po trochu i falami przychodzi a to granat, a biel...
Zdjęcie przedstawia mój najnowszy sweterek w kolorze, który mnie w tym roku opanował, oraz koraliki, w których barwach jestem zakochana :).

1 komentarz:

  1. fajny, ciekawy blog, będę wpadać częściej :)

    pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń