poniedziałek, 9 września 2013

Wyzwanie foto - moja mina

Wzięcie udziału w wyzwaniu fotograficznym organizowanym przez Ulę kusiło mnie od dawna, ale zawsze za długo trwało, zanim się zebrałam w sobie i było po terminie.
Może tym razem się uda?
Po szczegóły wyzwania zainteresowanych zapraszam tutaj.

Wyzwanie fotograficzne - dzień 1.
Moja mina
Proszę wybaczyć mi odrobinę nieostre, łazienkowe zdjęcie - nie jestem fotogeniczna, więc cieszę się, że na choć tym jednym zdjęciu wyglądam wg samej siebie znośnie, a próba zrobienia zdjęcia w każdym innym pomieszczeniu z góry skazana była na niepowodzenie.

Chcesz wiedzieć, czy inni uczestnicy wyzwania nadają się na mimów? Zajrzyj tutaj!

Poniższa grafika przedstawia kolejne tematy wyzwania - zobaczymy, jak pójdzie mi ich realizacja!
To co, do zobaczenia jutro? :)

3 komentarze: