wtorek, 3 sierpnia 2010

Dużo się w moim życiu zmieniło

...w bardzo krótkim czasie...

Nie spodziewałam się, nie sądziłam.
Właściwie najbliższym słowem jest szok...

Podjęłam decyzję, która zmieniła bardzo, bardzo, naprawdę bardzo wiele.
Przemeblowałam wszystko, choć remont się jeszcze nie skończył.

Rozstałam się z Piotrkiem.
Poznałam Kogoś nowego.
Zaplanowałam przeprowadzkę i już mam dla siebie nowe lokum.

W tej chwili czuję się wolna.
Cała, od środka.
Szłam dziś ulica i uśmiechałam się pod nosem. Tak sama do siebie.
Może dzięki temu ktoś tez się uśmiechnął? :)

Nie wiem, jak to będzie dalej, jak to się ułoży, co dalej będzie się działo.
W chwili obecnej jestem szczęśliwa... :)


Ta piosenka sprawiła wczoraj, że uwierzyłam, iż moja decyzja była słuszna.
Czuję się silna i mam nadzieję, że nikt nie będzie próbował tego zmienić.

Jarosław Jar Chojnacki
~ Nie wracajmy jeszcze na ziemię ~
W głębinach źrenic w skwar południa
Niosę pamięci żar za majem
Który gwiazdami park wyludniał
I tylko dla nas grał nam grajek


I tylko dla nas bo dla kogo
Szumiały wierzby jak nam w głowie
Szumiała miłość serca błogość
Co z dobrym losem była w zmowie


I tylko dla nas bo dla kogo
Rozświetlał księżyc wiarę senną
Rozsądek kusząc mleczną drogą
Wiedząc ze chcesz ją przebyć ze mną


Nie wracajmy jeszcze na ziemię
W brokacie gwiazd nam do twarzy
Pobujajmy jeszcze w obłokach
W obłokach najlepiej się marzy

1 komentarz:

  1. SZCZESCIA ZYCZE!!!!
    Rozstanie to czasem najlepsze co mozemy zrobic--wiem cos o tym.

    OdpowiedzUsuń